نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

شنا روی موج قیمت‌ها | تعرفه‌های شنا نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده است

  • کد خبر: ۱۷۶۷۲۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
شنا روی موج قیمت‌ها | تعرفه‌های شنا نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده است
با آغاز فصل گرم تابستان و مراجعه افراد به استخر‌های سطح شهر، همواره مشکلات زیادی برای مراجعه کنندگان به وجود آمده که نارضایتی آنان از این اماکن ورزشی را در پی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، با شروع فصل گرما یکی از ورزش‌هایی که مورد توجه بسیاری از افراد مختلف در جامعه قرار می‌گیرد ورزش شنا است، میزان شهریه‌های بالا در برابر امکانات کمی که مسئولان این استخر‌ها به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند سبب شده است که بسیاری از والدین ورزش شنا را از برنامه‌های تابستانی فرزندان خود حذف کنند.
یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در این استخر‌ها پذیرش جمعیت بسیار بالایی است که در هر تایم آموزشی آن وجود دارد.

 تعرفه‌ها از طریق سازمان صمت و اداره ورزش و جوانان اعمال می‌شود

رئیس هیات شنا خراسان رضوی در این خصوص می‌گوید: تعرفه‌ها از طریق سازمان صمت و اداره ورزش و جوانان اعمال می‌شود  و ما هیچ دخالتی در این امر نداریم.

حسین گرایلی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۲ هنوز هیچ نرخ جدیدی اعمال نشده است و تعرفه‌ها از سال گذشته هیچ  تغییری نداشته است، می افزاید: نظارت هیات شنا بر لاستخر‌ها بیشتر بر جنبه فنی مانند برگزاری کلاسها، داشتن مجوز بهره برداری و .. انجام می‌شود.

به گفته وی، امسال داشتن مدرسه شنا در استخر‌ها و اماکن ورزشی الزامی شد به طوریکه متولی برگزاری آموزش شنا باید مجوز مدرسه شنا و یا مجوز هیات شنا داشته باشد و مجوز بهره برداری قابل قبول نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->